Tekalne steze

Fitnes naprava, za katero se odloča največje število športnih navdušencev

Tekalna steza pomaga pri izgubi odvečnih kilogramov.

Pri hoji in teku na tekalni stezi se porabi veliko kalorij in zato je to odličen pripomoček za izgubo kalorij in posledično izgubo kilogramov. Najprimernejša intenzivnost vadbe je takrat, ko lahko vadeči še normalno govori med samo vadbo in ne da hitrost teka vpliva na njegov govor.
Dognano je, da ima 40 minut vskodnevne hoje na stezi ali 60 minut 5x na teden, posebne zdravstvene prednosti, med katere se šteje tudi izguba odvečnih kilogramov.

Tekalna steza izboljšuje kardiovaskularno zdravje

Kot v primeru drugih aerobnih aktivnostih, imata hoja ali tek, pozitiven učinek na kardiovaskularno zdravje. Gibanje, ki ga telo opravlja med tekom na stezi, zahteva ponavljajočo aktivacijo mišic rok, nog in srca. Kot posledica take fizične aktivnosti, se pospešujeta dihanje in srčni utrip in posledično tudi krvni obtok med pljuči in mišicami.

Tekalna steza izboljšuje zdravje kosti

Vaje, ki se izvajajo s težo lastnega telesa, poleg teka ali hoje po stezi, povečujejo gostoto kosti.

Tekalna steza manj vpliva na sklepe (obremenitev)

Tekalna steza ima manjši vpliv na sklepe, kot pri teku po asfaltu ali podobnim trdim površinam. Tekalna steza se še posebej priporoča osebam s poškodbami sklepov, saj je to primeren način za enostavno vrnitev k gibanju, pod nadzorovanimi pogoji.

Tekalna steza pozitivno vpliva na duševno in čustveno zdravje

Vadba na tekalni stezi je aerobna aktivnost, ki spodbuja sproščanje endorfinov, hormonov, ki izboljšujejo splošno duševno stanje. Zato je lahko vadba na tekalni stezi zelo dobra v boju proti depresiji in način, kako se sprostiti iz stresnih situacij. Vaja v aerobni coni je odlično orodje za preprečevanje tesnobe in napetosti, zmanjšanje simptomov tega stanja, pa je takoj med treningom vidno.

Tekalna steza zagotavlja vadbo brez poškodb

Tek na prostem je lahko nevaren zaradi sprememb terena, neenakosti in možnih zdrsov, še posebej, če tečete v naravi. Prav tako je vadba na stezi vedno v istem okolju, brez tveganja prometa, poškodb ali vremenskih motenj.

Tekalna steza prihrani čas

Za razliko od teka na prostem, tekalna steza ne zahteva veliko časa ali priprave. Na primer, mnogi tekačii, razen časa ki ga namenijo teku, porabijo veliko, za vožnjo,da pridejo do tekaške proge, prav tako pa se morajo oskrbeti zj vso opremo, ki jo potrebujejo, pozimi/poleti – oblačila, obutev,… Tekalnia steza potrebuje samo superge in vaš čas. Tudi oblačila, v katerih tečete, so lahko “domača”, da se le počutite udobno.