Sobna kolesa

Fitnes naprava, za katero se odloča največje število športnih navdušencev.

Odlična rešitev za začetnike

Mnogi imajo za izgovor, da se ne rekreirajo oz telovadijo, neugodje ali neznanje. Da bi se temu izognili, je dober začetek pridobivanja kondicije/ forme, prav na sobnem kolesu. Poleg tega, je lahko kolo nameščeno tako, da lahko med vadbo gledate svoj najljubši TV-program in s tem bo vaš čas minil hitreje, kalorije pa se bodo vseeno porabljale.

Spodbuja izgubo maščobnega tkiva

V samo 30 minutah lahko s sobnim kolesom porabite približno 260 kalorij (Povprečna vrednost za osebo s 70 kilogrami, ki kolesari z zmernim tempom). Seveda se s povečanjem hitrosti/tempa, poveča tudi poraba kalorij, in prav tako bodo ljudje z večjo težo porabili več energije v istem časovnem obdobju. Torej, redna vožnja oz vadba na kolesu, spodbuja izgubo odvečnega maščobnega tkiva in pridobivanje želene teže.

Ohranja sklepe

Kolo ne povzroča prevelike obremenitve na kolenih in sklepih, kar pa ne velja za tek na prostem. Na sobnem kolesu, lahko enostavno dvignete svoj srčni utrip, v območje, kjer se izgublja maščobno tkivo, brez negativnih učinkov na kolena in sklepe. Študije so potrdile, da je za ljudi z dodatnimi 25 in več kilogrami kolo še boljše od hoje, ker je negativni učinek na sklepe popolnoma izničen.

Podpira kardiovaskularno zdravje

Vožnja s kolesom je aerobna aktivnost in znano je, da redna aktivnost te vrste, pomaga zmanjšati zvišan krvni tlak, pomaga pri uravnavanju krvnega sladkorja in preprečevanju srčnega napada, zlasti pri tistih, ki so že imeli srčni napad. Prav tako je bilo potrjeno, da je vožnja s sobnim kolesom povečala raven dobrega holesterola, zmanjšala raven slabega holesterola in spodbudila srčno mišico za črpanje večje količine krvi.

Krepitev nog

Kolo je odlična aktivnost za krepitev mišic nog, saj so to mišice, ki so med vadbo najbolj aktivne. Povečajte obremenitev mišic nog na različne načine: povečajte obremenitev na kolesu ali vstanite s sedeža in vozite kolo stoje.

Pozitivno vpliva na razpoloženje

Kolesarjenje, kot sama vrsta aerobne aktivnosti, spodbuja izločanje endorfina, »hormona sreče«, ki izboljša razpoloženje in splošno duševno stanje ter daje pozitiven učinek na vse to. Zato je vadbo na sobnem kolesu mogoče uporabiti tudi za boj proti depresiji in za sprostitev od vsakodnevnega stresa.

Omogoča izvedbo različnih treningov

Na kolesu lahko izvedete neomejeno število različnih treningov, ki se gibljejo od različnih intervalnih treninog z ali brez uporabe dodatkov, do klasičnih treningov z različnimi razdaljami in dolžinami trajanja, s katerimi lahko dosežete v nekaj tednih dobro formo.

Neodvisno od vremenskih vplivov

Ne glede na to, kakšno je vreme in koliko je ura, trening na sobnem kolesu lahko opravite kadarkoli. Torej s to napravo ni več izgovorov “hladno je/vroče je” ali “pada dež/sneg”, zato sedite na kolo in začnite poganjati!

Ne zavzame veliko prostora

Sobna kolesa niso velika, zato ne zavzamejo veliko prostora v sobi, kjer ste ga postavili. Prav tako, ga s pomočjo koleščkov, po končanem treningu prestavite tja, kjer vas ne bo motil in bo pospravljen. V kolikor pa imate možnost, ga lahko ob lepih dneh prestavite na teraso/balkon in naredite trening zunaj.